Manisa’nın Kula İlçesi Hamidiye Mahallesinde dün akşam saatlerinde başlayan orman yangını kontrol altına alındı. Yangına 2 uçak, 4 helikopter, 13 arazöz ve 4 su tankeri müdahale etti.
Gece boyunca yapılan söndürme çalışmaları sonucunda yangın kontrol altına alınırken yangın bölgesinde soğutma çalışmalarının devam ettiği öğrenildi.
Yangında 5 Dekar Ormanın zarar gördüğü öğrenildi.













ZEKİ SEZER’DEN KULA DENGE GAZETESİ’NE ZİYARET
KULA’DA GENÇLİK ATASI’NIN İZİNDE
KULA’DA MUHTEŞEM FENER ALAYI
KULA’DA KALPLER ENGEL TANIMADI
TGGV’DE EGE BÖLGESİ ONA SAVAŞ AYTİMURA EMANET
TGF 70.BAŞKANLAR KONSEYİ ESKİŞEHİR’DE BAŞLADI
