Kula’da Genç Yetenekler Projeleriyle Göz Doldurdu!
MANİSA – Kula Bekir Sacide Filiz Keleşoğlu Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) tarafından düzenlenen ve TÜBİTAK tarafından desteklenen “TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı”, ilçe protokolü ve vatandaşların yoğun katılımıyla kapılarını açtı.
Kula’nın genç dâhilerinin yıl boyunca üzerinde çalıştığı bilimsel projeler, düzenlenen görkemli bir törenle sergilendi. Bilim kültürünün yaygınlaştırılması ve öğrencilerin teorik bilgilerini pratiğe dökmesi amacıyla gerçekleştirilen fuar, ziyaretçilerden tam not aldı.
Protokolden Tam Destek
Fuarın açılış kurdelesini Kula Kaymakamı Talha Altuntaş ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Taşçı birlikte kesti. Stantları tek tek gezen Kaymakam Altuntaş, öğrencilerden projelerin hazırlık aşaması ve çalışma prensipleri hakkında detaylı bilgi aldı. Protokol üyeleri, gençlerin özgüveni ve projelerin niteliği karşısında takdirlerini dile getirdi.





KULA EMNİYETİNDEN ZEHİR TACİRLERİNE TARİHİ DARBE!
Kula’da Hayat Boyu Öğrenme Haftası Sergisi Açıldı
F.Ü. İ. FAKÜLTESİNDE ÖDÜLLÜ BELGESEL FİLİM GÖSTERİMİ
T.D. G. FEDERASYONU ELAZIG VALİS NUMAN HATİPOGLUNU ZİYARETETTİ
KULA’DA KALPLER ENGEL TANIMADI
KULA’DA ÇİFTÇİLERE HAYATİ EĞİTİM: “TRAFİKTE ÖNCE GÜVENLİK”
“TÜBİTAK 4009 KÖY OKULLARINA YÖNELİK DESTEK PROGRAMI”